NEW IN - OVER KNEE BOOTS
2015-11-19 @ 12:34:00Stövlarna ser superfina ut! Dock tycker jag att det är trist att du gör så mycket reklam för Sarenza. Jag vann presentkort där i en av dina tävlingar i våras när du lottade ut saker du kände "att du kunde stå för" i samband med 10 års jubileum av bloggen (om jag minns rätt). Jag blev självklart superglad, men när jag skulle beställa därifrån så blev jag otroligt besviken på företaget! Jag upplevde otroligt dålig kundservice, det var fel på koder, när jag ringde kundtjänst så tog det 4 dagar att fixa problemet (vilket egentligen skulle tagit en halvtimme om företaget hade ansträngt sig och velat ge bra kundservice) för ingen kunde ta något beslut då chef eller liknande inte fanns där. De lovade att ringa tillbaka vilket aldrig hände och så vidare. När jag väl kunde beställa så fick jag fel vara hemskickad, jag blev ombedd att lägga en ny beställning och BETALA för den, för att senare kunna få pengar tillbaka om jag returnerade. Jag litade vid det här laget inte alls på företaget och inte kände mig bekväm med att göra en ny beställning, vilket jag även berättade för kundservice både per telefon och mail. Svaret jag sen fick var ett "plåster på såren" rabatt att använda nästa gång jag beställde. Jag gav upp och behöll varan som var fel, det var ju inget fel på den och jag är nöjd med det jag fick hem. Men den där sista rabattkoden jag fick på mailen kändes verkligen som ett hån och tack vare den dåliga upplevelsen så är Sarenza numera ett företag jag absolut inte skulle rekommendera till någon. Jag har förstått att du är nöjd, men jag vill gärna uppmärksamma dig på att eftersom du tidigare fått gåvor därifrån och gör reklam i bloggen så uppfattar jag det som att du en betydelsefull kund, men oss andra verkar Sarenza inte bry sig om ett dugg. Nu blev det här väldigt långt, och jag vill absolut inte klanka ner på dig utan enbart berätta hur företaget du känner att du kan stå för att lotta ut presentkort från behandlat en av dina läsare som skit rent ut sagt och att de kanske inte riktigt förtjänar all reklam de får...
Nu löste det sig ju efter mycket om och men när det gällde vinsten. Det är möjligt att det hade kunnat gå fortare eller så om jag kontaktat dig, men jag tycker att företag ska sköta sig gentemot alla sina kunder, så jag hade ingen tanke på att gå någon annan väg än via kundservice. Jag förstår absolut hur du menar om att det blir svårt att skriva om företag om man ska ta hänsyn till alla, men jag tycker ändå att du ska veta om det här då du tidigare sagt att du kan stå för det här företaget. Jag är glad att jag inte hört flera som haft en riktigt dålig upplevelse som min, men ärligt talat så tycker jag att ett företag som beter sig som Sarenza gjorde inte ska få någon uppmärksamhet alls, och det var också en av anledningarna till att jag inte skrev till dig tidigare.