HÅRACCESSOARER

Hårspänne med måne eller triangel | Material: Legering | Pris: 20:- | Frakt: 15-20:- (1 av varje kvar)
 
Ny! Hårsnodd med klämma i guld | Material: Legering & hårsnodd | Pris: 10:- | Frakt: 15-20:- (3 kvar)
 
 

Ny! Bohemiskt nätt blomhårband med nätta blommor och blad, välj att låta bladbanden hänga bak eller vira runt dem runt kransen som  jag gjort | Material: Plast & Tyg | Ange färg i mailet: Vit (2), Rosa (2), Lila (2) | Pris: 10:- | Frakt ca: 10:-

 
 

NY! Bohemiskt hårband med vackra blommor och blad | Material: Plast & Tyg | Ange färg i mailet: Vit (1), Rosa (2) | Pris: 10:- | Frakt ca: 10:-

 

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0