INREDNING - KUDDFODRAL

Bohemiskt kuddfodral med rosa elefanttryck i mandalastil (enfärgad baksida). Levereras utan innerkudde och öppnas med dragkedja | Material: Bomull & Sammet | Storlek: 45*45 cm | Tvätt: Maskintvätt på låg temperatur eller handtvätt, får ej torktumlas. Strykning: På lägsta temp | Pris: 40:- | Frakt ca: 30:- | Finns 6 st kvar

Bohemiskt kuddfodral med luftballongtryck med fjärilar (enfärgad beige baksida) | Material: Vävd Linne & Bomull | Storlek: 45*45 cm | Tvätt: Maskintvätt på låg temperatur eller handtvätt, får ej torktumlas | Pris: 40:- | Frakt ca: 30:- | Finns 1 st kvar

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: kuddfodral med luftballongtryck

Hej tänkte höra om kuddfodralet finns kvar ?
Mvh ida

2017-01-07 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0