HALSBAND MED STENAR

"Budskapshalsband silver med Howlitesten" som ser ut som marmor | Material: Howlit & Legering | Kedjans längd silver: 50 cm | Storlek sten: 3*0,7 cm  | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (3 st kvar)
"Budskapshalsband silver med Ametist" | Material: Ametist & Legering | Kedjans längd silver: 50 cm | Storlek sten: 3*0,7 cm  | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (2 st kvar)
 "Budskapshalsband silver med blå sandsten" | Material: Sandsten & Legering | Kedjans längd silver: 50 cm | Storlek sten: 3*0,7 cm  | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (2 st kvar)
"Budskapshalsband guld med turkos" | Material: Turkos & Legering | Kedjans längd silver: 50 cm | Storlek sten: 3*0,7 cm  | Pris: 30:- | Frakt ca: 10:- (4 st kvar)
 

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0