BERLOCKER MED STENAR

"Berlock silver turkos lång" utan kedja | Material: Turkos & Legering | Storlek sten: 5*1 cm | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (finns 0 kvar)
"Berlock silver turkos" utan kedja | Material: Turkos & Legering | Storlek sten: 3*0,7 cm | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (finns 3 kvar)
"Berlock guld" utan kedja | Material: Blå sandsten/Guldfärgad sandsten/Howlite/Opal & Legering | Storlek sten: 3*0,7 cm | Ange färg i mailet: Blå sandsten (4 kvar), Guldfärgad sandsten (2 kvar), Howlite (6 st), Opal (4 kvar) | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:-
"Berlock ametist" utan kedja | Material: Ametist & Legering | Storlek sten: 3*0,7 cm | Ange färg i mailet: Gu (4 kvar), Silver (3 kvar) Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (finns 3 kvar)
 "Berlock guld rosenkvart" utan kedja | Material: Rosenkvarts & Legering | Storlek sten: 3*0,7 cm | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (finns 9 kvar)
 

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0