BLANDAT

Charmig uppblåsbar flamingo som passar perfekt till poolpartyt under semestern. Rymmer en 33 cl-burkläsk och håller balansen stadigt i vatten (Finns flera på lager) | Storlek: 18*7 cm | Pris: 10:- | Frakt ca: 10:- (finns 11 kvar)

Fantastiskt söt liten smyckesask i mjuk plast i form av en rosa macaroon som rymmer ett nätt halsband (passar även bra i barnköket) | Material: Polypropen & TPE | Storlek: 4 cm (diameter) | Ange färg i mailet: Rosa (2 st), Lavender (2 st), Gul (7 st), Grön (7 st), Mint (3 st), | Pris: 5:- st, 3 för 10:-, 5 för 15:-, 10 för 20:- | Frakt ca: 10:-

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!
Mail: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0