BOHO BULLET

"Boho bullet"-halsband med Tigeröga eller Opal och guldkedja| Tigeröga/Opal & Legering | Kedjans längd: 60 cm | Storlek sten: 3,4*0,8 cm | Ange sten i mailet: Opal (2 st kvar), Tigeröga (1 st kvar)  | Pris: 30:- | Frakt ca: 10:-

"Boho bullet raw guld"-halsband med rå Månsten/Rosenkvarts/Angelite/Quartz | Material: Månsten/Rosenkvarts/Angelite/Quartz & Guldpläterad kedja 18K | Kedjans längd: 60 cm | Storlek smycke ca: 4*0,6 | Ange sten i mailet: Månsten (1 kvar), Rosenkvarts (1 kvar), Angelite (2 kvar), Quartz (1 kvar) | Pris: 30:- | Frakt ca: 10:-

"Boho bullet raw silver"-berlock (ingår ej kedja) med rå Angelite/Månsten | Material: Angelite/Månsten | Storlek smycke ca: 4*0,6 | Ange sten i mailet: Angelite (1 kvar), Månsten (1 kvar) | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:-
 

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0