FUSKPÄLSBOLLAR

Superfin nyckelring med fuskpälsboll | Material: Fuskpäls | Storlek diameter: 8 cm | Ange färg i mailet: Rosa (5 st), Lavender (4 st), Svart (1 st), Kräm (4 st), Vit (5 st) | Pris: 10:- | Frakt ca: 10:-

 
 
Superfin nyckelring med fuskpälsboll & pärla | Material: Fuskpäls | Storlek diameter: 8 cm | Ange färg i mailet: Smutsrosa (2 st), Vinröd (2 st), Kräm (4 st) | Pris: 10:- | Frakt ca: 10:-
 
Superfin nyckelring med fuskpälsboll & toffs | Material: Fuskpäls | Storlek diameter: 8 cm, Längd tofs: 6 cm | Ange färg i mailet: Vit (1 st), Lavender (3 st), Rosa (3 st) | Pris: 10:- | Frakt ca: 10:-
 

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0