HALSBAND

Fantastiskt "coin"-halsband bohemiska detaljer | Material: Legering | Längd: 40 cm | Ange färg i mailet: Antikguld (3 st kvar), Antiksilver (3 st kvar) | Pris: 50:- | Frakt ca: 15:-
 Nätt peacehalsband | Material: Legering | Längd kedja: 48 cm, Storlek peacemärke: 1*1 cm | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (2 kvar)
 
 Nätt vinghalsband | Material: Legering | Längd kedja: 48 cm, Storlek peacemärke: 1*1 cm | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (3 kvar)
Nätt drömfångarhalsband |  Material: Legering | Längd kedja: 43 cm | Ange färg i mailet: Guld (5 st kvar), Silver (7 st kvar) | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:-
Bohemiskt drömfångarhalsband i guld och svart | Material: legering & syntetiska fjädrar | Längd: 74 cm | Pris: 20:- | Frakt ca: 10:- (0 kvar)
 Korallhalsband | Material: Korallliknande sten | Färg sten: vit med små skiftningar i gult och grönt på vissa ställen | Storlek/form sten: Eftersom stenarna ska efterlikna äkta koraller är varje halsband unikt | Material kedja: Guldpläterad 18K  | Längd kedja: 43 cm | Pris: 40:- | Fraktca: 15:- (finns 2 kvar)
 

Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0