VÄSKOR

 
 

Bohemisk fransclutch med tillhörande axelrem (drömfångare ingår ej men går att köpas till) | Storlek: 23*17 Axelband: 120 cm | Material: Fuskskinn |  Ange färg i mailet: Tan (2 st kvar), Svart (0 st kvar) | Pris: 20:- | Frakt ca: 30:-

NY! Härlig fransväska med flätad axelrem som passar perfekt som vardagsväska då den är rymlig och tålig | Storlek: 28*25, Axelband: Upp till 122 cm | Material: Fuskmocka | Ange färg i mailet: Tan (0),  Svart (0), Grå (0), | Pris: 40:- | Frakt ca: 40-50:-
 

 Betalning sker via swish & fraktkostnad tillkommer

 

Vid intresse maila mig med Titeln på plagget (det fetmarkerade samt färg) så hör jag av mig så fort jag kan!
Mail: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0